Gå til innhold
  • Bli medlem

Satmap kart


Jaap

Anbefalte innlegg

Hei,

hadde litt vanskeligheter med å skaffe meg turkartet 'Sør Norge øst' til Satmap gps, som finnes på SD minnebrikke. Fant ikke noe nettsted hvor de hadde det på lager. Prøvde derfor lykken i Oslo inne hos DNT butikken, men også de var utsolgt.

Gikk inne i XXL på andre siden av gatan og kjøpte akkurat siste eksemplaret dit. Flaks. Den venlige karen på stedet opplyste at importøren sluttet med Satmap gps greiene. Det var snakk om Nordica, men tror egentlig ikke at de er importøren til Satmap?

Noen som vet noe om dette?

Praktisk talt kan det være lurt å skaffe seg de kartene som fremdeles står på ønskelisten, for jeg har ingen peiling hvordan det skal utvikle seg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer at nordeca har sluttet med support av Satmap og kart tilhørende Satmap. Man kan nå kjøpe kart direkte fra Satmap sine sider. Jeg har Satmap selv og vurderer å gå over til Garmin da jeg synes topo premium kartene til Garmin er bedre. Dessuten er Garmin mere oppdatert på HW delen og på SW delen (flere funksjoner og lettere meny).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Takker NJB. Forøvrig, hva mener du med 'bedre' kart? Mer detalj eller..?

Vet ikke om du har fått orden på dette nå, men du kan kjøpe kart for hele Norge (på en SD brikke) fro GBP 125 hos Satmap. Da dette eksporteres til Norge betaler du ikke VAT (britisk moms) og du ender da på litt over 104 pund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått orden på dette nå, men du kan kjøpe kart for hele Norge (på en SD brikke) fro GBP 125 hos Satmap. Da dette eksporteres til Norge betaler du ikke VAT (britisk moms) og du ender da på litt over 104 pund

 

Takk for tipset Skimten. Den har jeg kjøpt for en stund siden ;-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.