Gå til innhold
  • Bli medlem

Biltema stormkjøkken


REs

Anbefalte innlegg

Bare en liten hyggelig kommentar angående stormkjøkken fra Biltema.

Var innom en av Biltemas butikker og oppdaget en stabel med esker inneholdende et 9 delers stormkjøkken. Det som fanget min oppmerksomhet var bildet på utsiden av esken. Bildet var av et oppmontert stormkjøkken, bare at det var montert opp ned. Bøylene som skal holde gryta var brettet utover og fungerte som bein, men brenneren var montert rette veien, altså oppover.

Sikkert helt greit hvis formålet er å få litt varme i teltet, men det blir vel heller smått med varm mat på den måten.

Kanskje produsenten skulle sette seg litt inn i hvordan produktet hans fungerer? :-P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at det funker og gjør jobben fordi om det er billig og blir solgt på Biltema. Det er jo en enkel konstruksjon og det burde ikke være så vanskelig å kopiere Trangia uten at det behøver å koste skjorta.

Jeg kjøpte en gang et stormkjøkken på Ikea, Jokmok tror jeg det hette, men det funket ikke. Enten så manglet det en vesentlig del eller så var det bare en elendig konstruksjon, men grytene var ganske gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.