Gå til innhold
Interbond

Hagløfs Guard og Edge bukser

Anbefalte innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av elisati
      Har noen erfaring med denne jakken? https://www.bergans.com/catalog/clothing-women/jackets-women/shell-jackets-women/Eidfjord-Lady-Jacket
      Tenker meg en ny skalljakke og er generelt veldig glad i passformen og kvaliteten på Bergans sine klær.  Tar også gjerne i mot  tips om andre gode skalljakker
      Bruksområdet for jakken er allsidig friluftsliv.

• Av Erikstad88
      Hei! 
      Noken som har kjennskap til den nye Harkila dressen? Held den mål mtp regn og mykje nedbør? 
      Takkar for svar
    • Av MortenL
      Vindbukse til vinterfjellet: Er på utkikk etter en modell med glidelåser i sidene, slik at den kan tas av og på uten å måtte ta av ski og sko. Bør være litt romslig, da jeg ønsker å kunne ha primaloft-TIB innenfor. Gjerne med seler.
      Noen anbefalinger?
    • Av SivSK
      Hei! 
      Er det nokon har noko erfaringar med ulike ull-bher? 
      Skulle gjerne hatt ein med litt hold i, men også mest mulig ull. Er det mulig? 
    • Av Anders_G
      Hei
      Jeg har lyst på en softshellbukse, men vet ikke helt hvilken. Jeg tror jeg vil ha med glidelåslufting fordi det er digg med god ventilasjon. Bruk vil være året rundt, men ikke om det er 20 grader og sol, da tar jeg på en shorts. Jeg er relativt lang med 194cm. Har prøvd Norrøna Svalbard flex1 Long og den passer veldig bra, men siden den ikke har lufting tror jeg den kan bli litt klam ved høy aktivitet. Er det noen som har andre forslag til bukse(r).
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.