Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor gammel Real ville DU spist?


erlendne

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt matforgiftet noen ganger og dessverre fått skrekken, helt unødvendig såklart så holder jeg meg innafor best før datomerkingen. Det pga. jeg bodde på do i en måned med tidvis besøk av mannen med ljåen og jesus i vill feberrus med ønske om å dø for å slippe unna magesmertene, var noen runder jeg ikke husker hos helsepersonell og fikk noe sprøyter og piller. Dette var i de tider hvor The Walking Dead serien var på sitt mest populære.. Så da jeg endelig følte meg piggere, gikk jeg ut av badet med en ustø gange og en 12 kilo lettere likblek kropp. Da ble jeg truet av en som holdt på stikke meg i hodet med en stake fordi jeg hadde blitt til en zombie på jakt etter ferskt kjøtt.... Så ja, derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.