Gå til innhold
  • Bli medlem

Under åpen himmel med barna – sesongens siste båltur


passerinum

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...

Fin fin fortelling, ser at jentene dine er litt eldre en mi. Kunne vært moro å hørt hvordan du har "lagt opp" løpet for å få dem til å stortrives ute i naturen :)

Virker som dere hadde en trivelig tur, og i likhet med de over meg syns jeg og du har skrevet en fin fortelling med tilhørende bra bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin fortelling, ser at jentene dine er litt eldre en mi. Kunne vært moro å hørt hvordan du har "lagt opp" løpet for å få dem til å stortrives ute i naturen :)

Virker som dere hadde en trivelig tur, og i likhet med de over meg syns jeg og du har skrevet en fin fortelling med tilhørende bra bilder :)

Hei Steinar

Det var koselig at du likte tekst og bilder :)

Etter at vi selv fikk barn, fortsatte vi med friluftsliv, men forsøkte å få det ned i barnehøyde med korte turer i nærområdene. Vi er jevnt over aktive i hverdagen og kjører svært lite bil, så barna har vært vant til å bevege seg fra de var små. Det har blitt mange overnattingsturer opp igjennom årene – de fleste barn synes det er spennende å sove ute, så da går det litt av seg selv. Her er det ingen fasit, men jeg har tro på at så lenge vi foreldre er aktive og er ute med barna på deres premisser, er sannsynligheten for at de skal bli glad i friluftsliv nokså stor.

Turhilsen

Mikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.