Gå til innhold
  • Bli medlem

lengde på goretex-bukse


orre

Anbefalte innlegg

Annonse

For oss som er slanke og har lange bein er dette et underlig spørsmål. Det er klin umulig å få ei bukse som går til gulvet og samtidig ikke henger som en sekk rundt kroppen. Ønsket lengde varierer også i forhold til om du skal bruke høye støvler eller lave sko. Jeg ville forøvrig aldri hatt ei bukse som kunne subbe nedi, pga slitasje.

Bukser har ulik passform og lengde. Du bør finne den buksa som føles best både rundt livet, lårene og lengden på beinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som er slanke og har lange bein er dette et underlig spørsmål. Det er klin umulig å få ei bukse som går til gulvet og samtidig ikke henger som en sekk rundt kroppen.

Noe som kan gjøre ditt neste buksekjøp mye hyggeligere er å være klar over at noen produsenter leverer turbukser med ulik beinlengde: shorter, regular, longer :D

Hilsen lang og slank, med bukser med god passform

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noe som kan gjøre ditt neste buksekjøp mye hyggeligere er å være klar over at noen produsenter leverer turbukser med ulik beinlengde: shorter, regular, longer :D

Hilsen lang og slank, med bukser med god passform

Og da MÅ jeg bare be om tekstreklame! Hvilke produsenter?

/M (også lang og slank, men med bukser med dårlig passform!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av Bergans sine skallbukser leveres også med forskjellige beinlengder.

Dette gjelder iallefall Rask,Skogshorn og Stranda. Kort -5cm, Lang +7cm.

Har forsøkt flere steder å få prøve Skogshornbuksa, men butikkene har dem ikke inne. Jeg må kjøpe dem for at de skal bestille.. Vet du om noen som lagerfører de lange buksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke så mange butikker som har hengende alle lengdene i alle størrelsene.

Da jeg kjøpte "RASK" måtte jeg også bestille den for å få riktig beinlengde.

SKOGSHORN leveres også som sælabukse, tror kanskje den typen har kun en beinlengde.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.