Gå til innhold
  • Bli medlem

TIPS FOR SKITUR FRA GVEPSEBORG TIL MØSVANNSDAMMEN


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

Ingen kan vel vite hva man smører med i neste uke? Ta med litt voks, litt klister og litt klisterfjerner.

Og ja, det er nok snø til å grave kantgrop hvis du graver på riktig sted.

Og nei, det er for lite snø til å grave kantgrop hvis du graver på feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vel vite hva man smører med i neste uke? Ta med litt voks, litt klister og litt klisterfjerner.

Og ja, det er nok snø til å grave kantgrop hvis du graver på riktig sted.

Og nei, det er for lite snø til å grave kantgrop hvis du graver på feil sted.

Takk for svar. Jo,da du har selvfølgelig rett i at jeg er for tidlig ute. Jeg ringte til Rjukan fjellstue og de opplyste at det er ganske hardt føre på fjellet, nærmest is. Men at det nå hadde kommet 20 cm nysnø. Dette betyr at det pr i dag er optimale forhold, men til uka er det meldt varmegrader.

Er snøen så hard at det er vanskelig å komme gjennom med spade?

Og om jeg velger å ha med telt, må jeg ha med stålplugger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk turen i dag. Hardt under snøen, begynte å blåse så mye av snøen blåste bort. Mange fine skavler å grave snøhule i, men generellt lite snø! Smurte med blått i dag, perfekt. Ellers er det universalklister eller feller som gjelder på det beinharde føre. Kan gjøre turen på en dag hvis du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.