Gå til innhold
  • Bli medlem

Koble Garmin GPSmap 76S til pc


mattis

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt GPSmap 76S ei stund nå, men har ikke koblet den opp mot pcen før. Har bærbar pc uten com-port, og har derfor kjøpt en overgang fra seriel til usb. Dette ser imidlertid ikke til å funke... Jeg bruker programmet MapSource, men dette programmet vil ikke høre snakk om overføring via usb...

Noen som har noen smarte løsninger på dette problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Hei

Har også samme GPSen som jeg bruker opp mot USB porten med en omformer, dette går bra. Har du siste versjon av Mapsource, denne kan lastes ned på www.garmon.com

MVH

SAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei

Har også samme GPSen som jeg bruker opp mot USB porten med en omformer, dette går bra. Har du siste versjon av Mapsource, denne kan lastes ned på www.garmon.com

MVH

SAM

www.garmin.com, ska det vara.

mvh

SAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei,

Jeg har hatt GPSmap 76S ei stund nå, men har ikke koblet den opp mot pcen før. Har bærbar pc uten com-port, og har derfor kjøpt en overgang fra seriel til usb. Dette ser imidlertid ikke til å funke... Jeg bruker programmet MapSource, men dette programmet vil ikke høre snakk om overføring via usb...

Noen som har noen smarte løsninger på dette problemet??

Jeg hadde også samme problemet, men det ble løst ved at jeg forsøkte annen USB port på maskina,,,,,, mente ikke dette skulle ha noe å si, men det funker.. har igjen prøvd det første USB uttaket men det virker kun på musa, scanner, tastatur ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har også samme GPSen som jeg bruker opp mot USB porten med en omformer, dette går bra. Har du siste versjon av Mapsource, denne kan lastes ned på www.garmin.com

Der hadde vi feilen, vet du :) Hadde ikke siste versjon av MapSource. Takker så mye for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.