Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur til Rundemellen 26.feb


Ole-Petter

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg hadde håpet på Rundemellen lørdag 7.januar, men da ble det stusselig vær gitt. Den toppen har frista meg siden jeg så Valdresboka til Thommesen for første gang, og det er lenge siden...

Nydelige Jotunbilder, føler en desperat lengsel etter 2k-topper, måtte dette året bli mitt beste på den måten! Men gleder meg mye mer til våren, somrene i Sør-Norge har en lang og krevende oppgave foran seg før de får meg til å bli overbevist om at det er en årstid verdt å glede seg til, uten altfor mye regn og dampende skodde. Men er jo lov med en 2006-sommer igjen synes jeg...8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hyggelig å se bilder fra Rundemellen igjen! :D

Det var en av mine aller første toppturer, tidlig på 80-tallet. Dengang på sommeren. Bildet "05 OP rett før toppen" kjenner jeg sånn vagt igjen, etter så mange år. Synet av toppvarden bare noen meter unna må nok ha vært stort for en ung, kommende toppsamler... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.