Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellfilmfestivalen flytter til Gjendesheim


Marmolejo

Anbefalte innlegg

Fjellfilmfestivalen blir nå flyttet fra Turtagrø til Gjendesheim. :)

Min umiddelbare reaksjon var å være positivt innstilt. Men etterhvert synes jeg det blir kanskje litt mye DNT av det hele. I tillegg er det ikke akkurat det meste alpine fjellområdet som nå er valg ut. Når folk skal på toppturer fra festivalen, må man ta bil, buss eller båt, istedenfor å ta bena fatt slik man gjør på Turtagrø. Alternativt kan man gå en rusletur i lyngen, men hvor spennende er det i lengden?

I det hele tatt synes jeg festivalen beveger seg bort fra en kul og eksklusiv festival i Norsk fjellsportens vugge og omkranset av spisse tinder, til å bli en snill, vennlig og enormt DNT arrangement i den minst spennende delen av Jotunheimen. ;) Det er få steder i Jotunheimen med færre toppturmuligheter enn nettopp Gjendesheim (med det mener jeg toppturer med start rett fra teltet/hytta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er kun "friflyt fjellfilmfestival" som flytter. Blir fortsat fjellfilm på Turtagrø, som i "gamle dage".

http://www.turtagro.no/?news=turtagro-fjellfilmfestival-7-9-september

:):D:D

...og jeg som hadde tenkt å ringe til Turtagrø i morgen og be dem kjenne sin egen besøkelsestid. :shock:

Jeg må si det er litt skuffende av Fri Flyt, som ellers har en høy stjerne hos meg, å flytte et sånt arrangement med klientellet det har til det mest tantede sted i Jotunheimen. Absolutt hvor som helst ellers hadde vært mer spennende. Både Glitterheim, Spiterstulen, Leirvassbu, Krossbu og Eidsbugarden hadde vært bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.