Gå til innhold
  • Bli medlem

Vedlikehold av Crisps Sydpolen GTX (help)


CKmobster

Anbefalte innlegg

Trenger noen råd i forhold til vedlikehold av disse skoene (mine første sko i glatt lær med gore-tex, som jeg ønsker å ta godt vare på altså :P )

Hvilke produkter bør jeg bruke, har lest litt rndt men blir litt forvirret. Men ønsker råd om pridukter som tar vare på skoen, samt holder på pusteevne samt stivheten i skoen :D

på forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv Crispi Sydpolen. Bruker gjerne svart skokrem på disse. Skokremen gir greit med fukt til læret og den gir også en mer beskyttende hinne enn for eksempel fett gjør(som for så vidt også ikke anbefales fordi det skal myke opp læret over tid). Å pusse skiskoene med skokrem gjør også at ikke snøen fester seg så lett på dem som om du bruker fett eller voks. Bruker også bivoks på dem om det er det jeg har for hånden og det smører og beskytter læret bra det også men merker at det fester seg mye mer snø på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.