Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten ekspedisjon (Spitsbergen på tvers)


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å gå Spitsbergen på tvers i april/mai (12 dager) Turen foregår mye utenfor område 10 så jeg trenger forsikring. Vet noen hvor mye dette kommer til å koste? Hva er lurt å gjøre i forhold til å ordne meg billigst mulig? Vet jeg må søke om dette til Sysselmannen osv, men lurer mest på hva dette kommer til å koste.

Håper på svar!:P

Jorun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, planlegger selv en tur på en uke pluss i overgangen mars-april.

Størrelsen på forsikring fastsettes av sysselmannen. Om du tenker å gå fra østkysten og over til Longyear trenger du jo ikke nødvendigvis være så veldig mye utenfor område 10 og det har vel muligens noe å si på hvor dyrt det blir. Hvilken rute tenker du å ta? For transport til østkysten(Hvor jeg regner med du vil starte fra?) vil muligens det billigste være å avtale med en turoperatør om du/dere kan få plass på en dagstur dit(Agardhbukta eller noe rundt der). Da blir det ikke så mange kronene som en spesialbestilt logistikktur kan bli. (Eventuelt om du kjenner noen med scooter...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.