Gå til innhold
  • Bli medlem

Øyhopping ved de greske øyer - med kajakk.


Torill

Anbefalte innlegg

Dukket opp en ide om kajakkpadling rundt/ved de greske øyer. Noen som har padlet i området? Tips - ideer? Hvilke årstid / måned er best? April? Noen områder/øyer som egner seg bedre enn andre? 10-14 dager ok for en slik tur? Enkelt å leie kajakker?.......

Dette er helt i startfasen for eventuelt videre planlegging så turfølge har jeg heller ikke "i boks" enda. Noen som eventuelt kunne være interessert?

Mvh

Torill (32)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes organiserte turer til dette området.

Husker ikke firmaet, men det er mange norske som har vært på tur med dem og dem skal vistnok være flinke.

Om du kontakter en som heter Richard Meadow så organiserer han endel slike turer.

Han er med i Drøbak Padleklubb så finner du ikke nummeret i katalogen så kan du gå via padleklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp en ide om kajakkpadling rundt/ved de greske øyer. Noen som har padlet i området? Tips - ideer? Hvilke årstid / måned er best? April? Noen områder/øyer som egner seg bedre enn andre? 10-14 dager ok for en slik tur? Enkelt å leie kajakker?.......

Det er neppe spesielt vanskelig å få leid kajakker der. Et enkelt google-søk gir i hvert fall en hel haug med treff.

Ikke akkurat samme område, men det er en gjeng fra Trondheim som har dratt til Lanzarote de to siste vintrene, og de skryter veldig av det også. Se f.eks. rapporten på padleforumet: http://padleforumet.com/viewtopic.php?f=4&t=3703&start=20#p30415. Ligger sikkert turrapporter på nett for mange tilsvarende turer fra andre folk også.

Dette er helt i startfasen for eventuelt videre planlegging så turfølge har jeg heller ikke "i boks" enda. Noen som eventuelt kunne være interessert?

Det ville vært gøy, men jeg tror ikke jeg har nok ferie til mer enn den padlingen jeg allerede har planlagt i år.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.