Gå til innhold
  • Bli medlem

Pulk. Veteran eller x-country 144


Phaser

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skaffe meg en pulk og spørsmålet blir da veldig lite brukt Fjelpulken veteran til 2500 kr med drag og sele eller ny X-country 144 til 3990 på xxl komplett. Er det store forskjeller på disse som er verdt de 1500kr ekstra? Bortsett fra det faktum at man får en ny med garanti? Det er også kortere å enklere å reise til den brukte enn til xxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker også på anskaffelse av pulk, og har egentlig kommet fram til at jeg skal prøve med en Paris pulk som jeg tenker å modifisere etter eget ønske. Har du vurdert dette alternativet? en slik får du nok for en 6-700 kr. enda billigere hvis du finner en brukt.. (+litt for modifikasjoner) Har hørt mye bra om disse også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.