Gå til innhold
  • Bli medlem

feller på griptape?


jamez

Anbefalte innlegg

Annonse
hva gjør alle andre når de vil kombinere feller og smurning da?

Fram med skrapa og av med mest mulig smurning før man tar på fellene?

Har sjeldent smurning for veldig varmt føre på fjellskiene. Fellelim med litt blå og grønn swix har ikke skapt problemer hos meg. Har jeg blaut smurning (rød, sølv, klister) ville jeg nok kanskje skrapt av det verste før jeg setter på fellene. Det har aldri vært noen problemstilling, så dette er hva jeg antar. Andre har kanskje praktisk erfaring. En liten flaske med sitrusres og ei skrape er kjekt å ha uansett, og det er fort gjort å skrape av gammel smurning hvis man gjør det med jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke testet akkurat kombinasjon over men brukt tape på vanlige ski, både Rex og Start sin versjon.

Mest erfaring med Rex sin siden jeg synes den passet best til langrenn.

Når disse er smeltet riktig inn tror jeg ikke du drar det av med fellene, men at det setter setter seg lit hver gang er nok ikke utenkelig.

Slik tape sitter ganske hardt, hvertfall hvis du har rubbet festesonen med sandpapir først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.