Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med "Nemo" sine telt??


Idak

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har to Nemo telt, ett Tenshi og ett Meta 2P. Begge framstår som kvalitetstelt. Vekta som produsenten oppgir stemmer også med mine målinger.

Tenshi-teltet bruker jeg nå som solotelt på vinteren. 2 personer kan få plass, men da i nødstilfelle. Det virker "bombesikkert", har opplevd opp mot storm styrke i det. Konstruksjonen og de invendige målene er identisk med Bergans' tidligere telt Cho Oyo, noe som burde tilsi god vindstabilitet. Det eneste jeg har å utsette på dette teltet, er at det hender at borrelåsklaffene som holder stengene på plass innvendig kan løsne ved sidevind, slik at stengene kan forskyve seg litt.

Det er skrevet litt om Tenshi-teltet før på forumet, bruk menyen oppe til venstre og søk på "nemo".

post-1579-133474776501_thumb.jpg

post-1579-133474776541_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Teltene til Nemo virker jo veldig bra, men alltid greit å høre på andres erfaringer. Prisen er jo stiv, er vel oppimot Hillebergpriser, men syns Nemo hadde fin vekt på teltene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.