Gå til innhold
  • Bli medlem

Snø på Sognefjellet?


Andreas2

Anbefalte innlegg

Annonse

da vi var der oppe forrige helg var det fryktelig dårlige forhold på sognefjellet nord. Vi fant en bakke med litt snø vis a vis Dalsnibba, over Djupvasshytta, men søndagen var tiningen veldig rask og vi valgte i stedet å prøve den nye via ferrataen over Hotel Alexandra i Loen. Lørdag på snø og klatring på søndag var begge fint, men det ser ut som at det blir et par uker til før det blir nedbør av høyere valør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å gikk steindalsnosi i dag, gikk fra gjuvvatnet, inn i dalen der og knakk opp til venstre mot toppen som er 19 og noe meter, herlige snøforhold over 1500 meter, ca 1 meter dyp snø med litt nysnø på toppen i fine heng og renner mellom steinene, bratt og herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var der oppe nå på lørdag, og det hadde smeltet mye, så mye at ski og feller ble liggende i bilen. Dårlig muligheter med andre ord, med mindre det har snødd mye siste uken eller du har lyst til å utfordre skjebnen på breen.

Kjørte videre til Juvass jeg, og kjørte av sommerrusten på racingskia ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der oppe nå på lørdag, og det hadde smeltet mye, så mye at ski og feller ble liggende i bilen. Dårlig muligheter med andre ord, med mindre det har snødd mye siste uken eller du har lyst til å utfordre skjebnen på breen.

Kjørte videre til Juvass jeg, og kjørte av sommerrusten på racingskia ..

Ser ut til at det har snødd en del på de webcambildenem, og det har jo vært kaldt. Ser det er meldt bra med snø til uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.