Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten undersøkelse om holdninger til skredsikkerhet


fritt_liv

Anbefalte innlegg

Heisann

Måtte lage en liten spøreundersøkelse i forbindelse med noe skolearbeid, og tenkte at jeg like godt kunne spørre om noe som interesserer meg.

Undersøkelsen går på skredsikkerhet, og har maksimalt 20 spørsmål. Tar ikke mer en 2-3 minutter.

Og ja, jeg vet at det er mange andre ting jeg kunne/skulle/burde spurt om, og at utvalget sikkert blir for lite til å si noe sikkert, men jeg får forhåpentligvis noen data å jobbe med.

Om resultatene viser seg å være interessante kan jeg poste et utdrag etterhvert.

Kommer også til å lage samme post på friflyt

https://web.questback.com/sjurfnn/lheps2z1ld/

Klarte dessverre ikke å linke så dere får klippe og lime...

Takker

Oppdatering: takk for svarene så langt. Lar den stå oppe frem til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørsmålet "har du noen gang fått bruk for skredkompetansen" (eller noe sånt) kan være missforståes. Jeg bruker det jeg har av skredkunnskap kontinuerlig fra mange dager før jeg drar til turområdet til turen er over. Men det var vel kanskje ikke det du spurte om? Med tanke på de beskjedne svaralternativene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.