Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellsport kompakt 1300


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som vet va ekstrem- og komfort temperaturen på Fjellsport Kompakt 1300 er?? Noen som har erfaring med den? Holder den til kravene sine?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å slå opp på G-sport sine sider, men fant kun en fjellsport 1500 pose. Denne veier ifølge G-sport 1350 g, så kan det være denne du mener? I såfall har den komfort-/ekstremtemperatur på henholdsvis +3/-12. Jeg har ingen erfaring med denne posen.

Håper ikke dette svaret var fullstendig bomskudd, isåfall beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Anonymous

Hei, Fjellsport er et billigmerke!

Jeg har en Fjellsport 1500 og er ikke helt førnøyd med den. Den holder i massevis når det er sommer og varmt, men ned mot +5 ble den kald, selv om det står komfort/ekstrem 0/-12.

Den skal være merket på yttertrekket med en gradestokk med normaltempratur i grønt og ekstremtemp. i rødt.

Vennlig hilsen Christoffer S B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.