Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelljakke....


Gulo Gulo

Anbefalte innlegg

Nokon der ute som har snøring på kvifor "skikkelege" fjelljakker nesten berre vert seld med "naken" glidelås i front? For meg er ei god fjelljakke ei jakke med god, fast og romslig hette, store nok innstrammingsdetaljar til å kunne ordne ting og tang med vottar på, ikkje kroppsnær, og klaff foran glidelåsen i front...(+ ein del ting til...)

Eg har hatt norrøna trollveggen i mange år, men som er så holete no, at den knapt dug som helsetrøye...Kjøpte difor ei Rab Latok jakke i fjor haust, men var i utg.punktet smått skeptisk til glidelåsen i front.. Eg stilte spm til selgaren som er ein oppegåande fjellmann sjølv, og som svarar at jakkene idag er av svært høg kvalitet osv osv...og at glidelåsane skal halde "alt".... --Vel...eg vart rimeleg kald på min elles så fine fjelltur i vinter, etter at Herr Glidelås bestemte seg for å opne seg..løysninga vart gaffateip. Fungerte det, men rimeleg kjedeleg! Sendte jakka inn til Gore-tex service, og spurte samtidig om det var råd å feste på ein klaff.. Noko det ikkje var, då lommene var i vegen for å sy på ein slik beskyttelse....!

Norrøna Dovre har klaff...(mot vær og vind-som det står i annonsa...) men fjelljakker, for høgalpine soner/klatring, har mist denne livsviktige detaljen.. !

Nokon som har gode tips til ny jakke? (For all del..Dovre er like mykje dugandes til høg alpine soner som i skogen, ikkje slik meint... men kvar er det blitt av dei gode gamle? Kvar er dei gamle slitarane?

Må nemne at eg fekk at jakka frå gore-tex service med ny glidelås..:? men i sommar rauk eine lomma--> glidelåsen sjølvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at du kjøpte alpine modelen? På Rab hjemmeside ( http://us.rab.uk.com/products/mens-clothing/shell/latok-jacket.html ) står det om Latok jakken : The Latok Jacket now features a 2-way front zip with internal and external storm flaps to ensure extreme wet weather protection, noe som bildet også viser. Ny modell? Derimot Latok-Alpine har ikke klaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at ca. 80-90% av skalljakkene som selges blir kjøpt for "urbant bruk".

Moteriktig design er derfor mye viktigere enn funksjonalitet.

De fleste leverandørene har heldigvis noen modeller for oss andre.

Bergans har f.eks. Brelheimen, Brynje har også ei spennende jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon der ute som har snøring på kvifor "skikkelege" fjelljakker nesten berre vert seld med "naken" glidelås i front? For meg er ei god fjelljakke ei jakke med god, fast og romslig hette, store nok innstrammingsdetaljar til å kunne ordne ting og tang med vottar på, ikkje kroppsnær, og klaff foran glidelåsen i front...(+ ein del ting til...)

Eg har hatt norrøna trollveggen i mange år, men som er så holete no, at den knapt dug som helsetrøye...Kjøpte difor ei Rab Latok jakke i fjor haust, men var i utg.punktet smått skeptisk til glidelåsen i front.. Eg stilte spm til selgaren som er ein oppegåande fjellmann sjølv, og som svarar at jakkene idag er av svært høg kvalitet osv osv...og at glidelåsane skal halde "alt".... --Vel...eg vart rimeleg kald på min elles så fine fjelltur i vinter, etter at Herr Glidelås bestemte seg for å opne seg..løysninga vart gaffateip. Fungerte det, men rimeleg kjedeleg! Sendte jakka inn til Gore-tex service, og spurte samtidig om det var råd å feste på ein klaff.. Noko det ikkje var, då lommene var i vegen for å sy på ein slik beskyttelse....!

Norrøna Dovre har klaff...(mot vær og vind-som det står i annonsa...) men fjelljakker, for høgalpine soner/klatring, har mist denne livsviktige detaljen.. !

Nokon som har gode tips til ny jakke? (For all del..Dovre er like mykje dugandes til høg alpine soner som i skogen, ikkje slik meint... men kvar er det blitt av dei gode gamle? Kvar er dei gamle slitarane?

Må nemne at eg fekk at jakka frå gore-tex service med ny glidelås..:? men i sommar rauk eine lomma--> glidelåsen sjølvsagt.

Jeg har ikke akkurat gode forslag til fjelljakke, men er også litt overrasket over at det ikke er mulig å finne en jakke lik (eller bedre) enn "gamle" Trollveggen.

Jeg bruker Dovre bukse, og har det siste året brukt en Norrøna Recon jakke. Den kan selvsagt anbefales, men den er også ute av sortimentet.

(Reconjakken er tung.)

Jakkene holder vanligvis opp mot to år, så jeg er på jakt etter erstatter. Jeg håper at "nye" Recon blir lettere, men er ellers tilnærmet uendret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norrøna Svaldbard er lang, har god hette og stormklaff:

http://www.oslosportslager.no/produkt/norrona-svalbard-gore-tex-pro-shell-ekspedisjons-jakke-bestillingsvare-22069.aspx

Jakka mangler glidelåser og er spesielt egnet for vinterturer.

Før Arceryx kom inn på det norske markedet var de fleste jakkene mer tradisjonelle. Arcteryx ble raskt den mest populære produsenten med sitt fokus på sexy, kroppsnær form og lav vekt. Kvaliteten var god, og de fikk overbevist folk om at glidelåsen holdt. Produsenter som beholdt klaffen lagde da dyrere og tyngre produkter. Morsom at flaggskipet deres Alpha har kommet i "long" versjon etter press fra Norge:

http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1438&cid=309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ei rimelig Missing link helium jakke i dag (50% av prislapp/villedende) Den har "vanntett" glidelås med klaff på innersiden i tillegg. 2lags packlite goretex til 1250kr Blir spennende å se hva dette er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke akkurat gode forslag til fjelljakke, men er også litt overrasket over at det ikke er mulig å finne en jakke lik (eller bedre) enn "gamle" Trollveggen.

Jeg bruker Dovre bukse, og har det siste året brukt en Norrøna Recon jakke. Den kan selvsagt anbefales, men den er også ute av sortimentet.

(Reconjakken er tung.)

Jakkene holder vanligvis opp mot to år, så jeg er på jakt etter erstatter. Jeg håper at "nye" Recon blir lettere, men er ellers tilnærmet uendret.

"....men er også litt overrasket over at det ikke er mulig å finne en jakke lik (eller bedre) enn "gamle" Trollveggen." Jo...Der er mange jakker som har glidelås og klaff utanpå,og sikkert er betre enn gamle Trollveggen på sett og vis... men svært mange av dei er med kroppsnært snitt, og har detaljar eg ikkje sett særleg pris på, som eg nemte først: altfor små innstrammingsdippedutta og/eller mangel på borrelåsfeste for pelskant på hetta...

Set pris på tilbakemeldingar, og takkar for ulike tips:) Har kika litt på svalbardjakka, men sidan den er mynta meir eller mindre til vintersbruk, så dug anorakken min godt til det:) Evt trollveggen etter litt meir lapping... Angåande recon jakka..: hadde ikkje den knappar i front? utanpå glidelåsen? Korleis fungerte dette med vind og snø på fjellet? Kjenner eg er skeptisk til mykje her, men kan vere fordi eg er meir enn nøgd med jakkene eg har hatt tidlegare, der alle har hatt klaff med borrelåslukking og store nok detaljar til å stramme og opne med digre vottar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du kjøpte alpine modelen? På Rab hjemmeside ( http://us.rab.uk.com/products/mens-clothing/shell/latok-jacket.html ) står det om Latok jakken : The Latok Jacket now features a 2-way front zip with internal and external storm flaps to ensure extreme wet weather protection, noe som bildet også viser. Ny modell? Derimot Latok-Alpine har ikke klaff.

Sjekka ut:) Nei,,eg har ikkje alpine utgåva.. så dette er nok den nye:) Gledeleg! hehe.. Men det spørst om eg ikkje må prøve noko nytt denne gongen.. Arc`teryx jakka såg grei ut.. Vid og god plass...men så var det klaffen..og for ikkje å snakke om strammedippeduttane:) Kan hende mine stumpe klatrefingrar har vorte for krokete med åra så dei ikkje klarer å gjennomføre slike oppgåver? Ikkje veit eg.. Synest dippeduttane er for små.. :)

Tilak, Lowe alpine, patagonia, er merke eg har vore litt bort i før, men sjølv her har eg problem med å finne noko artig...:lol:

Nokon som har hatt norrøna dovre, og kan fortelle litt om pluss og minus med jakka?

- Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jakke fra Arc'teryx, men når det blir vinter og kaldere så bruker jeg helst min Norrøna Dovre med pelskant på :)

Min er forrige modell med Gore-Tex XCR, når den er utslitt blir det nok en ny Dovre.

Jeg har ikke noe å utsette på jakken, bortsett fra at den nekter å bli utslitt så jeg kan få kjøpt meg en av nyeste modell :lol:

Skal jeg ha en jakke for vinterbruk skal den ha stormklaff og pelskant, samt ha plass nok til klær under. Arc'teryx-jakken er lettere og har mindre volum, så den er bedre å pakke i sekken på sommerturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.