Gå til innhold
  • Bli medlem

Kajakkutleie Oppland og Hedmark.


goorf

Anbefalte innlegg

Annonse

www.naturmagasinet.no som holder til på Jaren leier ut kanoer. Prøv å ring dem på TLF: 95725874

Ellers er det 2 kanoutleiere på fjorda. Solvik og Vestland men om de leier ut til annen bruk en Fjorda veit jeg ikke.

Hmm beklager. Jeg leste Kano av en eller annen grunn. Kan jo hende de har en kajakk også men det veit jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

Det er jeg og en kompis som vurderer å kjøpe oss kajakk som hadde hatt lyst til å prøve det ut. Vi har padlet en del kano.

Vi tenkte vi skulle leie en kajakk hver og padle rundt Helgøya. Har planlagt ei helg til å gjøre det. Da får vi testet det ut litt og ikke er det så langt i forhold til tiden vi har til rådighet.

Er det noen som har noen tips å komme med mtp strekning og tiden vi har til rådighet så takker jeg for det.

Og alle andre tips som :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.