Gå til innhold
  • Bli medlem

Bymarak Trondheim: Ringvål-Trolla


mariatorium

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg har tenkt å gå fra Ringvål til Trolla, via Rønningen, Skjelbreia, Grønlia, Skistua osv. Er det noen som vet hvor langt (km eller timer) denne turen vil ta? Ser ut fra kartet at det er ca 12 mil i luftlinje, men der er jo jo for så vidt irrelevant, he he :oops:

Tusen takk for svar :wink: Turen vil finne sted førstkommende lørdag så håper noen svarer meg før den tid :evil:

Maria :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener sikkert 12 kilometer i luftlinje:)

Jeg har ikke gått strekningen til fots, men jeg har løpt den og gått den på ski. Vil anslå at du bruker 45 min til Rønningen, videre 45-60 min fra Rønningen til Grønlia, fra Grønlia til Skistua bruker du sikkert omlag en time, avhengig av hvilken vei du bruker. Fra Skistua og ned til Trolla (Damhaugen?) bruker du sikkert også rundt en time, men der har jeg ikke brukt andre veier enn stien ned til Bynesveien, som man igjen følger bort til Trolla.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.