Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med ull thermodyne fra isbjørn


tideman

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en sovepose fra isbjørn og fikk da med et tilbud på ull thermodyne. Er det noen her som har denne dyna? eller som har prøvd denne?

Jeg er på jakt etter erfaringer med denne sommer som vinter og hva dere som bruker denne syntes.

takker for all hjelp :)

Siden ingen har erfaring med denne dyna så bestilte jeg en alikeveld. Jeg ble veldig overasket over hvor tynn den var, jeg kjøte størelse 200 x 220.

Jeg bestilte samtidig 2 stk puter, disse var TYKKE og gode, så langt har ikke fyllet flyttet på seg.

Brukte dette første gang sist natt, jeg la meg tidligere en vanlig og som til halv 11. sov som en stein. Følte at jeg hadde en mer konfortabel søvn i denne dyna, og jeg sover med vinduet åpent så var rimelig kaldt på soverommet i natt.

Jeg skal oppdatere denne ettersom jeg får erfaring med dyna så kanskje andre kan dra nytte av mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Etter at jeg nå har brukt denne dynen og putene en stund kan jeg skrive litt mer.

Putene er tykke og veldig stabile. fyllet flytter minimalt på seg og støtten bevares fint.

Dynen er tynnere en min gamle dyne med kunstfiber, men jeg opplever den som mer behagelig,

Ull dynen er lettere og føles ikke tung. Jeg opplever at jeg sover en del bedre under denne dynen.

Jeg har vinduet åpent hele natten så gar vært relativt kjølig, men det først når det blir virkelig kaldt det vil vise seg.

foreløpig konklusjon er at skal man først bytte dyne så ville jeg vurdere denne, har man en dyne man er fornøyd med og ikke trenger å bytte ville jeg venntet.

Skal komme tilbake senere når kulda har jobbet litt :wink:

Er det andre som har erfaring med denne dynen og putene skriv gjerne om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.