Gå til innhold
  • Bli medlem

paddle reisaelva


rasto

Anbefalte innlegg

Heia .

Tenker å dra på kanotur til nordreisa. Tenker å begynne nedenfor imofossen. Kan noen gi meg råd om hvordan kan jeg frakte kano ditt, er det bare å bære eller driver noen der med å kjøre 4 hjuling,hvis det går an. (Er ikke kjent med område).

Skal være 2 stykker,packboat og 2 hunder.Det vil si at lasten vil bli ganske tungt.

En annen ting- hvor kan jeg få takk i opplysninger om vanstand ?

Takk på forhan og ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte elvebåtsenteret ved Saraelv i fjor www.elvebaat.no/

De kjørte oss inn med elvebåt, og vi leide kanoer hos dem. Flott tur. Det er neppe mulig å bli kjørt lengre enn til Nedrefoss, og kanskje ikke helt dit heller - avhengig av vannføring.

Jeg tipper elvebåtsenteret kan hjelpe deg med innformasjon om vannføring og alternative transportmåter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med Elvebåtsentret. De vet hvor langt opp dere kommer. Tok turen tidligere i sommer og vi kom opp til Naustnes. Vi var tungt lastet (4 passasjerer + mye øl, mat og utstyr for en uke) og lettere båter kjørte helt opp til Nedrefoss. Det er ikke noen problem å gå opp til Imo fra Naustnes, men hvis packboaten/utstyret er veldig tungt, ville jeg lat det ligge igjen ved hytta på Naustnes / Nedrefoss og spasert opp med lett sekk. Hvis det er fisking som er målet da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.