Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til klatring og topptur


Ace

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en sekk som jeg kan bruke til klatring og topptur. Ser for meg noe mellom 40 og 50 liter.

Har sett på Osprey variant, men jeg er usikker på hva som passer best til mitt bruk av 37 og 52.

Dersom du har erfaringer, anbefalinger eller råd, kom med det! :)

- Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv en Osprey Variant 37 som jeg benytter til toppturer og klatring. Dette er en meget god sekk med gode tekniske løsninger til utstyr, både sommer og vinter, i tillegg til at den sitter godt på ryggen under klatring. Synes også 37 liter er passe størrelse når jeg skal benytte sekken til klatring. Får plass til alt det nødvendige i sekken uten at sekken blir for høy på ryggen til å hindre at jeg kan se opp og frem på ruten. Så alt i alt er dette en sekk jeg er veldig fornøyd med. Det eneste jeg kan trekke litt på den er at den burde vært vanntett, men det kan regntrekket bøte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på jakt etter en sekk som jeg kan bruke til klatring og topptur. Ser for meg noe mellom 40 og 50 liter.

Har sett på Osprey variant, men jeg er usikker på hva som passer best til mitt bruk av 37 og 52.

Dersom du har erfaringer, anbefalinger eller råd, kom med det! :)

- Per

http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=1100443&prodid=41566

Hva med denne?

Eller Speed fra samme leverandør?

http://www.blackdiamondequipment.com/en-us/shop/mountain/packs/speed-40-pack

Har ingen erfaringer med disse, da de er kliss nye på markedet. Men de ser snasene ut, spør du meg:)

Og helt topp til rangling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.