Gå til innhold
  • Bli medlem

Spot Connect


Khetlelid

Anbefalte innlegg

Noen som har Spot Connect og har meninger eller test resultat.

Vurderer å kjøpe Spot II men kom over denne og ser den som mer anvenelig, da jeg kan sende meldinger fra Iphone.

Med å putte Iphone i Peli i1015 Microcase for smarttelefon blir den vanntett. eller vente til Maggelan Toughcase GPS kommer til Iphone 4, så blir mobilen en god Gps også.

er det slik at Spot Connect har en egen knapp til å sende ut SOS om mobil skulle slutte å virke?

Mvh, Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PaperCut

Her tror jeg det er smart å tenke seg godt om - hva er behovet. Jeg har kun erfaring med spot2, ikke connect - men min høyst personlige vurdering så langt er at ok/custom/help meldingene er så essensielle og viktige funksjoner for meg, at jeg ikke tør risikere å være avhengig av min smarttelefon for å bruke dem. Jeg skulle gjerne sett at spot connect hadde knapper for ok/help også, men man får vel ikke i både pose og sekk.

Spot'en min er viktigst for meg vinterstid. Min noe aldrende HTC Magic liker ikke vinteren så godt som meg...

Ellers diskuterer vi temaet litt her også https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldPid=208215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.