Gå til innhold
  • Bli medlem

Et elendig produkt


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Tidligere mente jeg det var en tråd der vi delte erfaringer på dårlige kjøp og erfaringer, men finner den ikke igjen.

Jeg vil dele en dårlig erfaring med hanske av merke "Head", som selges på G-sport for den nette sum av 498,- eller rundt der.

Man blir rett og slett klisse våt på hendene av disse hanskene og for å få de tørre må innerhansken tas ut. Det er som å ha en plastikkpose på hendene.

Siden "Head" er et snowboard merke, fikk poden låne hanskene på snowboardtur, og han kunne fortelle at hanskene var blaute etter kort tid da også.

Slike kjøp er irriterende! Legg merke til teksten "We guarantee too keep your hand dry"!! Aldri har et slagord vært så teit! Hvordan skal jeg bruke en slik garanti mon tro:?:

Kjell Iver

post-497-133474389665_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Påstått "vanntette" hansker som lekker, gjør hendene våte&kalde og ødelegger turen er særdeles irriterende!

Om det er noen trøst Kjiver, kan jeg fortelle om gore-tex hansker fra Hagløfs, også innkjøpt på g-sport, for 900 kroner, som bare ikke tålte regn. De tilbød meg nye Hagløfs hansker,men hva skulle jeg vel med dem, fryse mer? Det ordnet seg ved at jeg fikk plukke ut andre varer til samme verdi.

Stå på, ikke godta varer som ikke holder hva de lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.