Gå til innhold
panda

Takk for meg !

Det er 2542 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke til å skrive flere innlegg på Fjellforum.

Årsaken er at jeg ikke synes noe særlig om den sensuren som flere av oss har blitt utsatt i for i forbindelse med tragedien her i Oslo. Det var flere innlegg som på et tidlig tidspunkt (forrige fredag) ga uttrykk for at vi som bor i Oslo var uskadde og at det ikke var noen grunn til å legge skylden for det som hadde hendt på byens muslimske befolkning. Dette var åpenbart for sterk kost for moderatorkorpset med Kjiver i spissen.

En ting til: Tråden "Hva tenker du på når du hører ordet skytevåpen" står der ennå og har stått en uke. Hvor usmakelig er det mulig for moderatorkorpset å være ?? Fjern dritten med en gang!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg kommer ikke til å skrive flere innlegg på Fjellforum.

Årsaken er at jeg ikke synes noe særlig om den sensuren som flere av oss har blitt utsatt i for i forbindelse med tragedien her i Oslo. Det var flere innlegg som på et tidlig tidspunkt (forrige fredag) ga uttrykk for at vi som bor i Oslo var uskadde og at det ikke var noen grunn til å legge skylden for det som hadde hendt på byens muslimske befolkning. Dette var åpenbart for sterk kost for moderatorkorpset med Kjiver i spissen.

En ting til: Tråden "Hva tenker du på når du hører ordet skytevåpen" står der ennå og har stått en uke. Hvor usmakelig er det mulig for moderatorkorpset å være ?? Fjern dritten med en gang!

Vel - den tråden om skytevåpen var fra 2004 - den har stått i 7 år uten moderering og kan sikkert få hvile i fred uten moderering nå.

Jeg har ikke moderert annet enn den tråden i dag, og er helt enig i de modereringene som er gjort av andre tidligere.

Vi er et friluftsforum - et møtested for fjell og friluftsfolk. Det burde holde - vi har svært god takhøyde syns jeg selv i hvertfall. Mange tråder her burde vel vært moderert på grunn av liten relevans for friluftsliv. Muslimer og politikk har ikke noe med "fjellets ro" å gjøre.

Alt annet kan man jo diskutere andre steder...

Jeg tror kansje heller det hadde vært mer fruktbart å starte en tråd med et ønske om en forandring på reglene...?

Mvh Kjell Iver - moderator

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Panda

Jeg har ikke vert her inne på en stund, men tidligere leste jeg mye av det du skrev og koste meg med det så jeg syntes det er trist at du ikke lenger skal skrive her.

Håper at du endre mening og kommer tilbake og gleder blant annet meg med dine innleg.

Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ser på det sånn. Kommer til og savne innleggene dine.

Men jeg er helt ening med kjiver, dette er et forum for fjell og friluftsfolk.

Jeg selv har holdt meg langt unna tråden som det siktes til hær. Politikk og andre ting har ingenting her og gjøre så fram til det ikke er snakk om politikk som har med natur og gjøre.

Håper og se deg igjen Panda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å starte nye tråder når eksisterende tar feil retning.

:)Skjult lenke - logg inn for å se den

Så hvis moderator sender det Panda skrev på PM til Panda, så kan han poste det der (evt tilpasse teksten).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er bare å starte nye tråder når eksisterende tar feil retning.

:)Skjult lenke - logg inn for å se den

Så hvis moderator sender det Panda skrev på PM til Panda, så kan han poste det der (evt tilpasse teksten).

Godt initiativ!

Jeg mener nå at Fjellforum er "møtested for fjell- og friluftsfolk", akkurat som det står i logoen. Videre er følgende presisert i kategorien "Alt som ikke passer i kategoriene ovenfor": Sitat: "Andre typer friluftsliv. Debatter og meningsutveksling. Flora og fauna. Finner du ikke et annet forum som passer, så hører innlegget ditt hjemme her."

Hvis vi er der at man på et forum for friluftsinteresserte KUN kan debatere og drive meningsutveksling knyttet til friluftsrelaterte temaer, så tror jeg vi går i feil retning. Jeg leser mange av innelggene her, og det har gitt meg gode tips og mange flotte opplevelser. Likeså er det mange tråder jeg raskt velger å ikke forfølge. Det er fullt mulig faktisk.

Å bli "utsatt" for meninger/ytringer som ikke passer helt med ens egne tror jeg er sunt. Det tvinger oss til å argumentere for våre standpunkt, om ikke offentlig,så i alle fall i eget hode.

Disclaimer: Jeg har ikke lest tråden som det refereres til (den slettede), og tar ikke stilling til om det var "innafor" med tanke på helgens forferdelige hendelser.

Nå venter naturen!

God helg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi er der at man på et forum for friluftsinteresserte KUN kan debatere og drive meningsutveksling knyttet til friluftsrelaterte temaer, så tror jeg vi går i feil retning. Jeg leser mange av innelggene her, og det har gitt meg gode tips og mange flotte opplevelser. Likeså er det mange tråder jeg raskt velger å ikke forfølge. Det er fullt mulig faktisk.

Å bli "utsatt" for meninger/ytringer som ikke passer helt med ens egne tror jeg er sunt. Det tvinger oss til å argumentere for våre standpunkt, om ikke offentlig,så i alle fall i eget hode.

+1

Vi sitter nå her og "prater" med hverandre. Enn så lenge vi er normale mennesker er det i mitt hode bare en naturlig utvikling at vi ønsker å utveksle noe mer utover hvor mange gram utstyret vårt veier.

Så lenge det ikke tar helt overhånd da 8) Men toleranse for "offtopic" må man ha. Det er vel ingen her som mener at to gutter som er på fisketur utelukkende skal snakke om fisk? De er jo kompiser utenom fisketuren også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2542 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.