Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags Syncro High Jaktstøvel - hva duger den til?


siwm

Anbefalte innlegg

jeg vurderer en Mira W's High jaktstøvel (basert på Syncro) og er litt usikker på om den vil være min venn på langtur - har planer om å fiske i elv og gå noen mil i variert terreng!

den bør altså tåle å stå i vann i perioder, og tørke relativt raskt - og selvfølgelig vare og vare og vare...

den kjennes god på foten, den skal være så og si vanntett med riktig voks, men håpet er at den skal gå an å

"bo i" i 1-2 uker i felten.

noen som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

jeg har syncro å har brukt dem til alt fra,scooter,atv og hjelpe brems på sykkel(fem huskyer forean) til turer i fjellet å i marka valget falt på disse pga slitestyrke, men de er også bra vanntette til og vere en lærstøvel(gummi delen er selfølgelig potte tett).

støvelen oppleves noe stiv og hard av enkelte , men dette har ikke plaget meg noe

de gir også meget god støtte

de krver en del tid på å tørke men det gjør alle lærstøvler

slite styrken på denne støvlen er super, prøvde et par lave alfa støvler (de het king eller noe sånt) etter 10 måder var det bare filler. synco støvlene er nå snart 2 år og nesten uten slitarsje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.