Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan man kvitte seg med hermetikk på dnt sine hytter


larbrevi

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Jeg har vært en del i fjellet, men primært benyttet tørrfor ala Real på langturer. Nå skal jeg være såpass lenge i felt at jeg ser behov for å benytte meg litt av maten på dnt sine hytter, og der har jeg skjønt at det går en del i hermetikk.

Er det mulig å kvitte seg med denne hermetikken på dnt sine hytter, eller må man drasse det med seg hele veien hjem ?

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke ta med deg tomme blikkbokser. Vanligvis er det et 'retursystem' i f.eks vedboden. Skyll boksen, klem den flat og kast den i en beholder for det bruk. Jeg antar at tomboksene blir tatt med neste gang proviantlageret etterfylles.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Selvbetjeningshyttene har som regel samlesekker hvor du legger igjen flatbanka hermetikkbokser.

Eirik

Alle fire hyttene jeg var innom i Sylan/Tydal tidligere i sommer hadde egen dunk for hermetikk (flatbanka), så det er nok standarden jevnt over, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.