Gå til innhold
  • Bli medlem

Turblogg - bilder og tekst


Lofoten

Anbefalte innlegg

Da har jeg kastet meg på bølgen og opprettet egen blogg!

Blir å legge ut litt bilder og tekst fra ymse turer fremover.

Om noen har egen blogg så post gjerne linken her!

Drar i morgen med kano til Øvre Pasvik Nasjonalpark, og videre innover mot Gallok. Bilder fra turen kommer når jeg er tilbake om ca 14 dager.

Interesserte kan se bloggen på: http://andrebjo.blogspot.com :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Det er mange fine blogger som omhandler fjell og fjellsport. Jeg leser en del av dem selv. Har selv en slags blogg hvis man kan kalle det det. (Linken finner du under signaturlinjen min.) Den blir oppdatert heller sjelden, men hovedtemaet er friluftsliv, fjell og toppbestigninger. Jeg har ikke et ustyrlig behov for å fortelle verden om hver gang jeg rusler en tur i marka med bikkja eller må på do for den saks skyld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Mange fine blogger, syns det er gøy å lese om andre sine turer! Her er min blogg som jeg lagde for ikke så lenge siden, som stort sett handler om variert friluftsliv: http://underaapenhimmel.blogspot.com/ :) Tar imot tips til forbedringer med glede!

Hei! Tips til forbedring er å gjøre det bildet du har i toppen litt breiere så det samsvarer med resten. Bildet må da være 850 px bredt. Om du trenger hjelp er det bare å sende bildet til meg så kan jeg ordne det. Ellers en fin blogg! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fantastisk at du får til å holde en jevn strøm av innlegg. Inspirerende å lese! Fjellboka.no er mitt eget prosjekt og er et forsøk på å formidle turer og veien til å kunne leve av friluftsliv på heltid som friluftslivsstudent.

Takk for det! :) Har blitt få oppdateringer i det siste, men slik er det når man har en jobb å ta hensyn til også. Nå begynner det endelig å ligne på litt vår her nord, så kanskje det blir mere dagsturer etter hvert.

Siden din ser bra ut den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at du får til å holde en jevn strøm av innlegg. Inspirerende å lese! Fjellboka.no er mitt eget prosjekt og er et forsøk på å formidle turer og veien til å kunne leve av friluftsliv på heltid som friluftslivsstudent.

Den var fin! Blir å følge ;)

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.