Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanotur Håhellervatn - Rågeloni-Øyarvatn


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg tenker å ta runden Håhellervatn - Rågeloni - Øyarvatn en gang i sommer og lurer på om det er spesielle ting å bemerke seg i så henseende.

Spesielt tenker jeg på bæringen mellom Håhellervatn og Rågeloni. Det ser ut som om det er rundt 1 km hvor det ikke kan padles. Stemmer dette? Er dette partiet "lettgått"?

Selger de fiskekort til dette området på Sinnes/Sirdalssisden?

Mvh.,

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæringen er problemfri, har gjort ruten to ganger selv. Skulle mene at den ikke er så lang som 1 km men mulig jeg husker feil.

Nydelig plass dette, rågaloni er en fabelaktig plass og telte. I øyarvatnet så er det også mulig å få ganske stor fisk. Samme gjelder håhelleren.

Fiskekort på sirdalsiden vet jeg ikke noe om. Du kan jo skjekke inatur.no om det finnes noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.