Gå til innhold
  • Bli medlem

For store Crispi Skarven sko


Singlemalt

Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt meg et par Crispi Skarven sko, og etter noen turer i marka har jeg funnet ut at de desverre er for store :(

Dette virker plagsomt i kupert terreng da de ikke støtter, og sitter noe dårlig på foten. Og har brukt dem for mye til at de kan byttes :P

Finnes det noe, f.eks såler, jeg kan legge i dem for at de skal passe bedre, eller bør jeg prøve å få dem solgt?

Disse skoene har jo såle fra før, og de sålene jeg har sett er ca samme størrelse som disse. :P

Mvh Oppgitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Kjøpte selv et skarven par i en størrelse større enn hva jeg vanligvis bruker i vanlige sko (har alltid gjort dette med fjellstøvler).

Heldigvis gikk jeg rundt i stua med de i 3-4 dager før jeg skulle på tur, og fant derfor ut at de var alt for store.

Byttet til en størrelse mindre. Bedre sko har jeg aldri hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontakt med Crispi angående problemet, og fikk da beskjed om å kjøpe et par filtsåler å legge under sålene som er i skoene.

Dette funket aldeles utmerket, og nå sitter de som støpt på foten :)

Når jeg bruker lester, eller tykke ullsokker som dem sier sørpå tar jeg ut sålene!

Har gått en del med skoene både i mark og på fjell nå, og dette er de beste skoene jeg har hatt.

Sitter som støpt på foten, har plass til å bevege tærne, og en komfort jeg aldri har kjent i fjellstøvler.

Så får tiden vise om de er slitesterke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.