Gå til innhold
  • Bli medlem

Kræsj-pad


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har noen erfaringer med gode og/eller dårlige kræsj-pader?

Jeg vurdere å gå til innkjøp av en slik, men det hadde vært greit med noen innspill på hvilket merker og evt. type som er bra. Men jeg synes det er litt mye å legge 4000kr i en slik madrass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

For guds skyld ikke spør på steepstone, du får ikke noe fornuftig svar og det ender i en sinsykk graderings debat.

Gekko klatring har relativt rimelige kræsj madrasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på forumet finnes kun folk som klatrer fordi de vil opp på Storen.
Generalisering som dette fører sjeldent noe riktig med seg. At det er et helt annet publikum her enn på steepstone er vel ikke så rart, og godt er det, men at det ikke finnes folk her som klatrer for klatringens skyld er positivt feil :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Er ganske enig med Morten der! :D

Uansett, du vil få høre Franklin Dropzone er best på Steepstone om du sjekker der også. Går for å være den beste på markedet. Men er sikker på at det er mange andre bra merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dersom du ikke alt har kjøpt:

På www.buldring.no får du kjøpt Franklin Drop Zone til 2 100.- Har ikke brukt denne selv, men den skal visstnok være bra.

Ellers har jeg brukt en pad fra Ocun som er svært bra.

Uansett, 4000 kr burde være unødvendig mye å bruke på en pad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.