Gå til innhold
  • Bli medlem

Treningssekk


TAustad

Anbefalte innlegg

Vet dette er litt utenfor hva de fleste her driver med, men har fått mange gode svar her inne, så det virker som en grei plass å spørre.

Det jeg lurer på er rett og slett hva man skal se etter i en sekk som skal brukes på løpeturer med bører fra 10-20kg (vet jeg kommer til å få spørsmål om hvorfor, så bare sier med en gang at jeg trener til opptak som spesialjeger ved Forsvarets Spesialkommando-Hærens Jegerkommando, der trening med sekk står sentralt).

Har Norrøna Recon Pack 125l og Forsvarets gode gamle Ludvig stående. Kan disse gjøre susen, eller bør jeg finne en sekk beregnet på løping (finnes dette?)? Eventuelt kan vel sidelommene på reconpacken (disse kan kobles sammen til en liten sekk på 32l) brukes?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.