Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapt sekketeknisk spm


Henrik.S

Anbefalte innlegg

Heisann!

På flere av sekkene mine har jeg to hemper nederst, kan noen forklare meg hva disse er tiltenkt? Har aldri funnet noe obvious å feste der.

er det bare så isøksa ikke skal dingle fritt eller hva?

Takk :)

1037480_1_634202401973750000.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På et par av mine sekker er denne stroppen justerbar. Jeg bruker den både til å feste liggeunderlag og telt i. Den er med på å hindre at utstyret sklir ned og faller av. Jeg fester en rem i løkka under liggeunderlaget eller teltetn og opp til en av de remmene som går på tvers utenpå sekken.

På en tur fra Haukeliseter til Lysebotn hadde jeg min Hilleberg Akto festet loddrett på utsiden av sekken. For sikkerhets skyld hadde jeg festet lukkesnora på trekket fast til en av de andre remmene på sekken, og to ganger opplevde jeg at teltet ble hengende og dingle i denne snora. Det kunne like gjerne falt ned og blitt liggende igjen i fjellet. Hadde vert litt trist å sove ute på grunn av en slik tabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.