Gå til innhold
  • Bli medlem

Sammenleggbar friluftsovn - kun for bål?


Gjest PaperCut

Anbefalte innlegg

Annonse

Tviler litt på om det går med gassapparat, det vil antagelig ikke gi nok strålevarme.

Jeg har en liten Omnia fritidsovn som jeg setter oppå gassblusset, der steker jeg minibaguetter, gratinerte poteter, har også prøvd sjokoladekake fra pose, med hell. Omnian er jo ikke sammenleggbar, men tar ikke mer plass enn et stormkjøkken.

http://www.maritim.no/omnia-fritidsovn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PaperCut

Jeg er vel redd du har rett, men hva om jeg monterte primusen inn under ovnen. Spørs om den tåler at varmen kommer fra feil sted.

Omnia ser interessant ut. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av den in action?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel redd du har rett, men hva om jeg monterte primusen inn under ovnen. Spørs om den tåler at varmen kommer fra feil sted.

Omnia ser interessant ut. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av den in action?

reklamevideo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg til detta da tro, lenge siden jeg har forsøkt å legge inn bilde her. Jeg vet ikke jeg har bilde av ovnen med noe oppi, men denne kaka er i alle fall laget i ovnen. Litt pussig kakepynt, hadde bare en pose biler :)

Ser ikke ut til at jeg får til å legge inn bilde - dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PaperCut
Får jeg til detta da tro, lenge siden jeg har forsøkt å legge inn bilde her. Jeg vet ikke jeg har bilde av ovnen med noe oppi, men denne kaka er i alle fall laget i ovnen. Litt pussig kakepynt, hadde bare en pose biler :)

Ser ikke ut til at jeg får til å legge inn bilde - dessverre.

Bilder på facebook er litt utfordrende, da de har gått over til "theatre" visning. I tillegg så er det facebook rettigheter som ofte er satt til kun å la venner evt alle på FB se bildene.

Hvis du vil gjøre et forsøk til - gjør følgende:

1) Klikk på bildet du vil linke til

2) I adressefeltet, helt på slutten - fjern teksten "&theater"

3) Marker resten av teksten i adressefeltet og kopier den til mail eller i innlegget her som du forsøkte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.