Gå til innhold
Gjest PaperCut

Sammenleggbar friluftsovn - kun for bål?

Det er 2667 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Gjest PaperCut

Fjellsport selger denne sammenleggbare friluftsovnen, og jeg undres på om det lar seg gjøre å bruke den med primus som varmekilde.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Jeg befinner meg sjelden i høyder som gjør at jeg kan fyre bål, men denne patenten ser smart ut.

Noen som har brukt denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler litt på om det går med gassapparat, det vil antagelig ikke gi nok strålevarme.

Jeg har en liten Omnia fritidsovn som jeg setter oppå gassblusset, der steker jeg minibaguetter, gratinerte poteter, har også prøvd sjokoladekake fra pose, med hell. Omnian er jo ikke sammenleggbar, men tar ikke mer plass enn et stormkjøkken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest PaperCut

Jeg er vel redd du har rett, men hva om jeg monterte primusen inn under ovnen. Spørs om den tåler at varmen kommer fra feil sted.

Omnia ser interessant ut. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av den in action?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg er vel redd du har rett, men hva om jeg monterte primusen inn under ovnen. Spørs om den tåler at varmen kommer fra feil sted.

Omnia ser interessant ut. Du har ikke tilfeldigvis noen bilder av den in action?

reklamevideo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest PaperCut

Mm... den der er snacks, men veier nesten 4x av ovnen på fjellsport.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg til detta da tro, lenge siden jeg har forsøkt å legge inn bilde her. Jeg vet ikke jeg har bilde av ovnen med noe oppi, men denne kaka er i alle fall laget i ovnen. Litt pussig kakepynt, hadde bare en pose biler :)

Ser ikke ut til at jeg får til å legge inn bilde - dessverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest PaperCut
Får jeg til detta da tro, lenge siden jeg har forsøkt å legge inn bilde her. Jeg vet ikke jeg har bilde av ovnen med noe oppi, men denne kaka er i alle fall laget i ovnen. Litt pussig kakepynt, hadde bare en pose biler :)

Ser ikke ut til at jeg får til å legge inn bilde - dessverre.

Bilder på facebook er litt utfordrende, da de har gått over til "theatre" visning. I tillegg så er det facebook rettigheter som ofte er satt til kun å la venner evt alle på FB se bildene.

Hvis du vil gjøre et forsøk til - gjør følgende:

1) Klikk på bildet du vil linke til

2) I adressefeltet, helt på slutten - fjern teksten "&theater"

3) Marker resten av teksten i adressefeltet og kopier den til mail eller i innlegget her som du forsøkte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest PaperCut

reklamevideo:

Den var kul, og informativ, takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2667 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.