Gå til innhold
  • Bli medlem

Turfølge, turtips, og utstyrstips :))


fjellfrøkna87

Anbefalte innlegg

Halloen!

Er ei frøken so fær å spring i fjella på Sunnmøre, men sjøl om det kan vær fint å gå i sitt eget tempo å berre koble av so hadde det jo vært kjekt å ha nokken å dele flotte opplevelser med :) Gammel, ung, mann, dame, gjeng osv :)) Vil gjerne komme i kontakt med andre fjellgåera sjøl om dokke kanskje ikkje bor i nærheten også:)

Turtips taes imot med stor takk.. Både lengre og kortere tura i hele Norge (verden å for den del)

Tar også med glede imot tips for "nødvendig" utstyr for en par dagers fjelltur med overnatting på sommerstid ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dette frista faktisk litt.

Har alltid vore fasinerte av dette området, men eg har hatt så alt for liden mulighet til å besøga desse fjedlå.

Når du e fydde på Jæren så e Høgjæren, Bjarkreim og Ryfylkeheiane litt lattare å nå.

Kanskje dette konne vore en mulighed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg har tenkt meg ein tur på Hardangervidden i sommer,har vært der noen ganger før og syns dette er ein kjempe plass å gå i fjellheimen på.om du vil så kan du godt være med,ser for meg i August slik at det er mulighet å fiske og gjerne ha ei natt eller to unna åpen himmel også..

Mer info skal du få om du ønsker og når det nærmer seg.Jeg syns det er kjekt med turfølge så hiv deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.