Gå til innhold
  • Bli medlem

Skrotnissen.no -erfaringer?


Hege P.

Anbefalte innlegg

Jeg kom over en for meg ukjent side med noe som absolutt kan være en del godbiter for en med begynnende primusdille: http://www.skrotnissen.no/index.php

Noen som kjenner til den? Se på denne fristende saken: http://www.skrotnissen.no/index.php?act=viewProd&productId=82077

Det finnes et par 111 der også, og noen flere for meg ukjente typer. Men denne Svea 153 fikk jeg lyst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både vært innom butikken hans på Stranda (når den er åpen..) og snakket med karen, men har ikke handlet på nettbutikken. Ikke noen negativt å si, syns han var veldig serviceinnstilt. Navnet passer bra, han selger mye skrot. Men der er garantert en del godbiter inn i mellom. Sist jeg snakket med ham hadde han det forresten travelt med å komme seg på Aafk kamp, så noe godt må det da bo i ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt en veldig hyggelig telefonsamtale med "Skrotnissen". Ubrukt og pen Svea 153 er på vei i posten. Primusdilla? Jeg? Neeeida.. :D

Nå er bare det store spørsmålet: Klarer jeg å la den være ubrukt og pen? Som samleobjekt? Eller bare MÅ jeg testfyre den? Det er en stillebrennende parafinprimus dette. Eneste som ikke ligger i eska var bruksanvisningen, men den har jeg allerede funnet på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.