Gå til innhold
  • Bli medlem

TELT - HARDANGERVIDDA


A.Kollen

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk! :o

Skal på en ukes vandring på Hardangervidda i begynnelsen av juli/midten av juli.

Jeg reiser solo og kommer til å sove noen netter på DNTs hytter og noen netter i telt.

Er dette teltet bra nok? http://www.xxl.no/villmarksliv/telt-lavvu/telt/nordmarka-2-telt-1037133

Jeg ønsker ikke å bruke alt for mye penger på telt, men samtidig vil jeg ha et som er "godt nok" :wink:

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette teltet vil fungere fint for ditt bruk på denne turen. Helsport har gode telt. Merk at du kan oppleve skikkelig snøvær og kraftig vind selv i juli på vidda. Viktig å bardunere godt uansett.

Edit: Merk at høyden i innerteltet ikke er veldig høy. Jeg foretrekker litt høyde i innertelt. Selv har jeg et Fjellheimen 3 Camp hvor innerteltet er 110cm høyt. Det er ok for meg (jeg er 190cm).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.