Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinasjoner av forskjellig turutstyr. La oss dele ideer :-)


Villmarksnett

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lyst til å starte en tråd hvor vi diskuterer forskjellige måter å kombinere utstyr på ute i felten. Her er det mye spennende hente. Bare fantasien setter begrensninger.

Min personlige favoritt er kombinasjonen av telt og tarp. Hilleberg tarp og MSR Mutha Hubba gir meg mange muligheter. Det er jo vanlig å bruke tarpen som et slags fortelt over teltet og utgangen. Det gir mye plass å være på i dårlig vær. Et perfekt utested for kokkelering blant annet. Fungerer også bra som solskjerm på varme dager.

Det andre alternativet er min store favoritt. Av med ytterteltet. Lar bare innerteltet i netting stå igjen. ( Mutha Hubba er selvstående ) Spenner opp tarpen over innerteltet og vips så har jeg en luftig teltløsning med kjempegod utsikt til alle kanter. Jeg har skygge og er beskyttet mot regn. Jeg vil ha naturopplevelser når jeg er ute. Hater egentlig innestengte teltnetter. Med denne løsningen ligger jeg i soveposen og får med meg solnedgangene, vakene, nettene, lydene fra villmarka, soloppgangen og kanskje det aller fineste, øsende regnvær :? Da føler jeg meg i et med naturen.

Da har jeg kommet med en av mine måter å kombinere utstyr på. Det er helt sikkert mange her på forumet som har andre gode forslag til det å kombinere utstyr. Det kan være alt fra kjeler til fotostativ, plugger pledd og soveposer.

Da er tråden herved åpnet :?

post-10003-133474749746_thumb.jpg

post-10003-133474749754_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.