Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Finnmark 100 sekk


Anbefalte innlegg

Driver å sonderer terrenget for en ny sekk...sånn ca 90+ liter pakkramme hadde jeg tenkt. Er ikke begeistret for sekker som nærmer seg 5 kilo så den eneste kandidaten jeg har er Bergans Finnmark 100 L.

Finner så og si ingen brukererfaring med denne sekken....noen her som har brukt den?

Liker vekten og prisen på den, ingen inngang i bunnen av sekken til soveposen skal jeg vel klare meg uten.

finnmark_g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Jeg tenkte lenge på å kjøpe den her. Var i en butikk hvor jeg testa bergans finnmark og alpinist 2.

Valget ble fort alpinist 2 pga at den kjentes så uendelig mye bedre ut på ryggen.

Med komforen gikk også prisen opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du ikke har en god grunn til å bruke pakkramme, så ville jeg anbefale å gå for en anatomisk sekk.

Jeg har alpinisten og er fornøyd. Den sekken du viser til, ser ut om et helvete å bære når den er tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dersom du ikke har en god grunn til å bruke pakkramme, så ville jeg anbefale å gå for en anatomisk sekk.

Jeg har alpinisten og er fornøyd. Den sekken du viser til, ser ut om et helvete å bære når den er tung.

Pakkramme er kongen når man må bære tungt. Anatomisk er fint under 30kg. Men på virkelig tunge bører er pakkramme tingen. Jeg mener at de er svært mye bedre enn sitt rykte på lette bører også og mange burde absolutt gjort som trådstarter og kjøpt en slik sekk framfor små anatomiske sekker som de tynger alt for tunge og med alt mulig skrammel på utsida sekken.

Jeg står for min første kommentar at dette ser ut som en solid og ok sekk.

Hva blei det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.