Gå til innhold
rognposan

"fluesnapper"

Det er 2614 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor en kan få kjøpt en såkalt "fluesnapper" en liten hurtiglås rett på flua.?

med tanke på opphengerflue....

Og om dette kan brukes eller om det kun er knuter mot flua som gjelder...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her :

Skjult lenke - logg inn for å se den

Funker fint disse syns jeg, en kamerat av meg sutret over at "styringa" på flua ble borte når man bruker disse... :) Jeg stirret rart og spørrende tilbake og temaet har ikke kommet opp igjen siden, så det kan vel ikke være SÅ ille. :shock: Brukte de på oteren ei stund fordi det var så herlig praktisk å bytte ut "oppspiste" fluer, og f.eks fort gjort å bytte mellom flue og spinner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr.1 er størst. Nr.2 syns jeg passer fint til dupp og flue, den passer fint til oter også dog det er litt avhengig av fortomstykkelsen(opptil 0,5mm går fint). Men hvis du skal kline til med svære laksefluer f.eks tenker jeg nr.1 er å foretrekke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 2614 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.