Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur til helga, østlandet


ruggen

Anbefalte innlegg

Hei

Tro det eller ei, men frøkna spurte meg om vi skulle ligge ute fra lørdag til søndag!! Dette er første gangen jeg opplever så jeg kan jo ikke la dette gå fra meg...For en så liten tur blir det ikke aktuelt å kjøre i timesvis, da med utgangspunkt fra oslo. Jeg har vært inne på tanken om en tur til Hurdal, men vet ikke hvordan det er der nå, er det råtten snø, gjørmete is på vannene etc. Jeg tenkte å ta med fiskestanga i samme slengen så isfrie vann hadde vært veldig bra.

Er det noen som har gode tips til sted? Helst ikke mye andre folk, men heller ikke veldig langt å gå fra hvor vi parkerer bilen.

På forhånd takk!

Jeg gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrangere til helgen en tur for venner og kjente på Norefjell, denne kan enkelt fungere som ern lørdag søndags tur om norefjell er innenfor grei nok avstand fra Oslo.

Flere start muligheter både fra Sandvasseter, Tempelseter, Norefjell skisenter og Gulsviksetra, sistnevnte er nok lengst fra Oslo.

Er da muligheter for overnatting på både DNT's Høgevardehytta og Tovesseter avhengig av hvilken side av fjellet en vil starte fra og om en vil ha lang eller kort tur.

Selvsagt også mulighet for telt overnatting om det er ønskelig.

Ellers så er det i distriktet der både Vikerfjell og Vassfaret.

Har ikke vært oppe på noen av disse etter at snøen kom, så jeg kjenner ikke forholdene på nærhet akkurat nå.

Men jeg er tvilende til at isen er gått på alle vann, men på noen er det nok mulig å fiske i disse områdene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.