Gå til innhold
  • Bli medlem

Skitur Hardangervidda Haukeliseter-Litlos


HHE

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som vet hvordan forholdene er på Hardangervidda nå? Da tenker jeg på strekningen Haukeliseter - Litlos, evt lenger nord.

Er det godt nok føre til å dra pulk? Oppe på vidda regner jeg med at det er godt nok men jeg er mer spent på føret fra Haukeliseter og opp til Hellevassbu.

Er det noen som har andre hotte tips til en 4 dagers skitur på Hardangervidda som vil være perfekt til 1.maihelga?

Forslag mottas med stor takk!

Håper noen har gode tips å komme med etter å ha gjennomført en eventyrlig påsketur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forholdene er fine, skare fram til 10-11 på formiddagen. Bakken opp fra Haukeliseter begynner å bli bar, men etter det er det fint inn til Hellevassbu.

Gikk fra Solheimstulen til Haukeliseter med pulk i påska. Lite snø på østvidda, men på godt med snø lenger vest.

Anbefaler deg å starte tidlig på dagen, sparer tid og slipper overvann.

Feller kan være lurt å ta med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.