Gå til innhold
  • Bli medlem

Reklame på tv. Verdensrekord 107meter fall på ski


Phaser

Anbefalte innlegg

Heldigvis gikk det bra sier fred syvertsen. Det krever at man er 100% fokusert.

Om jeg ikke husker helt feil så kan man ikke påstå han var 100% fokusert på dette hoppet. Det var feil sted han kjørte utfor og han måtte graves opp igjen fra snøen hvor han nesten ikke fikk puste. Flaks heter det, ikke fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også reagert på den nye vinklingen han presenterer i den reklamen.

Hvis han kjørte der med overlegg hadde det garantert vært 20 ganger bedre dekning på film, men helikopteret hadde kanskje fått feil rute før avgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er reklame og reklamens makt er stor.

Jeg er dritt lei reklame på TV som bryter inn i sendinger som jeg liker å se på.

Nå har jeg begynt å konsekvent styre unna de produktene som det blir reklanert for på en måte jeg ikke liker, og jeg forteller produsenten om dette.

Sender bare en mail til feks. han der doktoren som lager pizza og sier hva jeg mener og at jeg, i likhet med mange andre, boikotter produktet på grunn av at reklamen bryter inn i sendingene.

Produsentene pleier å unskylde seg med at de ikke har kontroll over når reklamen sendes, men det er jo de som kjøper og betaler for sendetiden, og det er helt sikkert ikke samme pris uansett sendetidspunkt.

At jeg gidder å bry meg?

Ja selvfølgelig.

Det er jo meg de iriterer og hvis jeg gjorde som mange andre, aksepterte faenskapen og bare fulgte saueflokken, så ble det i hvert fall ingen endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinklingen er jo der for å selge et produkt. Men blir jo litt tullete når man har fått med seg historien.

Enig, intervjuet med ham etterpå er jo vist på tv. Fikk seg en skikkelig trøkk og måtte graves fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er reklame og reklamens makt er stor.

Jeg er dritt lei reklame på TV som bryter inn i sendinger som jeg liker å se på.

Nå har jeg begynt å konsekvent styre unna de produktene som det blir reklanert for på en måte jeg ikke liker, og jeg forteller produsenten om dette.

Sender bare en mail til feks. han der doktoren som lager pizza og sier hva jeg mener og at jeg, i likhet med mange andre, boikotter produktet på grunn av at reklamen bryter inn i sendingene.

Produsentene pleier å unskylde seg med at de ikke har kontroll over når reklamen sendes, men det er jo de som kjøper og betaler for sendetiden, og det er helt sikkert ikke samme pris uansett sendetidspunkt.

At jeg gidder å bry meg?

Ja selvfølgelig.

Det er jo meg de iriterer og hvis jeg gjorde som mange andre, aksepterte faenskapen og bare fulgte saueflokken, så ble det i hvert fall ingen endringer.

Vel, du er en av få. Tviler på at Dr. Oetker slutter å reklamere for pizzaene sine pga av en mail fra deg.

Din klaging er fånyttes. Man må jo betale for produktene man konsumerer, inkl. underholdning. Mitt råd til deg er:

a) Se kun på NRK, og betal din lisens med glede. (NRK 1-3 er jo de desidert best kanalene uansett)

:) Kjøp tv-serier og dokumentarer du vil se utenom NRK på DVD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.