Gå til innhold
  • Bli medlem

Planleggingskart på internett?


Anbefalte innlegg

Synes DNT i sin bok "til fots i norge" fokuserer kun på turer fra hytte til hytte. Mange som liker det, men jeg vil oppå topper! Altså gå fra hytte til hytte, men oppå en topp på veien. Liker ikke å gå nedi dalene. På de kartene jeg hittil har funnet, så står det bare hytter.

Noen som vet av kart (helst på internett) som har BÅDE hytter og fjell (helst med koter) inntegnet? Det er jo daførst at en kan kalle det "planleggingskart", synes jeg.

Håper noen kan hjelpe. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På sidene: http://www.etojm.com/dir/topper.htm finner du en rekke selvtegnede toppkart. De er delvis topografiske, og mange ruteforslag til topper er tegnet inn. Du kan dessuten klikke på alle toppene på kartet for fyldigere informasjon og bilder. De fleste områdene med 2000 meterstopper er dekket. Aktuelle merkede ruter og hytter er også tegnet inn.

Kim Dahlen har på sin side www.bergtatt.net fått lov til å benytte Statens kartverk sine topografiske kart. Her har han tegnet inn en rekke toppturforslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.