Gå til innhold
Mathern

Sølvkroken Storauren

Anbefalte innlegg

Dette er et godt eksempel på hvordan bedrifter har lært seg å bruke webforum og sosiale medier for å snu negativ omtale til noe positivt for seg selv. Det er også et godt eksempel på hvordan målgruppen begeistres og kanskje smigres av at utstursleverandøren bryr seg med å svare dem.

Substansen i denne saken er: Sølvkrokens splittringer ryker på en rekke sluker. Dette kan gi mistanke om at

1. Dette ikke er tilfeldigheter,

2. Sølvkrokens presser kvaliteten i sine produkter ned mot minimumsgrensen.

I tillegg svarer ikke Sølvkroken på henvendelser. Sølvkroken tar seg ikke bryderiet med å svare brukere på epost, men venter til en sak blir offentlig før de gjør tiltak.

Sølvkroken gir bort to sluker til den "uheldige" brukeren som plaster på såret. Brukeren og andre i målgruppen blir begeistret.

:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive

×

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.