Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om friluftsutstyrshopping i New York


MexicoJoe

Anbefalte innlegg

Har planer om en ukesreise til New York i løpet av våren og ønsker da i den anledning tips til frilufts/fjellsportsbutikker som er verdt å oppsøke.

E primært på jakt etter:

- Skalljakke.

- Multifuel -primus.

- Lette fjellsko for vår/sommer.

- Vanntett/Robust kompaktkamera.

Men også andre småting som trenger oppgradering (kompass, kartmappe, vantettposer, brenselflasker etc etc).

(Telt og Sekker har jeg nok av)

Noen som har tips til butikker (primært på Manhattan) som er verdt å stikke innom?

Eventuelt andre ting/merker som en kan spare mye på å kjøpe i USA med lav dollar?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da anbefaler jeg deg å ta turen innom Tent & Trails (ligger rett i nærheten av Ground Zero)

www.tenttrails.com

Jeg var innom i sommer og det ble 2 Arcteryx jakker + ryggsekk til meg :) ca halv pris sammenlignet med her hjemme

De har bra utvalg og god service. (utrolig hva en så liten butikk kan romme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.